Hej jag har köpt en Mamba 311 årsmodell 1984 men kan inte finna tillverkningsnummer på båten är det någon som vet om det finns eller var i båten jag ska leta efter denna skylt eller liknande????
Gunnar
Tillverkningsnummer
Re: Tillverkningsnummer
bästa källan är väl säljaren av båten ? Inte bara att han bör veta detta ( han har väl köpt den i
sin tur) utan han har även haft båten försäkrad och därmed letat rätt på någon form av identitet.
sin tur) utan han har även haft båten försäkrad och därmed letat rätt på någon form av identitet.
Numera ex-medlem. Tack för det som varit.
Hej
Segelnumret brukar vara samma som tillverknings numret,tror tyvärr att vissa båtar av äldre modell saknar instansade nummer ibland,på ett par båtar jag haft satt numret på insidan akterspegeln.Kanske finns det något Mamba förbund att fråga?
//Johan
Segelnumret brukar vara samma som tillverknings numret,tror tyvärr att vissa båtar av äldre modell saknar instansade nummer ibland,på ett par båtar jag haft satt numret på insidan akterspegeln.Kanske finns det något Mamba förbund att fråga?
//Johan
Tack för era svar då får det bli segelnummert 273. Har inte hittat något Mamba förbund.