Flöjeln till min Silva (Star) vindgivare har gått mitt av. Oklart hur men avmastningen i höstas är väl en möjlighet...
Detta har hänt förr men nu finns reservflöjlar inte längre att få tag på från agenturen, som väl numera är Garmin efter vad jag förstått.
Alternativet att köpa en helt ny givare för x antal tusen lockar inte.
Nån som har tips på var man kan få tag i en? Kanske t.o.m. någon som har en hel kasserad givare liggande?
HJÄLP! Flöjel till Silva vindgivare
HJÄLP! Flöjel till Silva vindgivare
Det är bara att bryta ihop och komma igen!
/p
/p
Re: HJÄLP! Flöjel till Silva vindgivare
Jag har en hel (icke kasserad) givare, men den blir säkerligen dyrare än om du kan hitta någon som har en kasserad som kan slaktas på en flöjel.
- AndersGustafsson
- Diamantmedlem
- Kontakt:
Jag har en kasserad givare, Silva,modell Ä. Skall kolla att jag inte slängt den bara....
/Anders G
Låter bra! Min givare ser ut så här: Verkar din vara likadan?AndersGustafsson skrev:Jag har en kasserad givare, Silva,modell Ä. Skall kolla att jag inte slängt den bara....
Det är bara att bryta ihop och komma igen!
/p
/p
- AndersGustafsson
- Diamantmedlem
- Kontakt:
Jo, det verkar vara samma, men jag hittar inte alla bitar nu, men väl flöjeln, armen, elektroniken. Vet att jag har propellern (lagren är slut) någonstans, menkatten vet var. Frågan är hur jag får bitarna till dig? Var i Sverige bor du?
PM'a mig så reder vi ut detaljerna.
PM'a mig så reder vi ut detaljerna.
/Anders G