Hej Segelvänner.
Undrar ifall det finns någon vänlig själ, som skulle kunna hjälpa mej att få en svensk manual till min Raymarine Autohem ST 1000 Plus. Kanske någon har den i sin dator i pdf- format, och kan skicka mej . Jag har följande e-postadress lennart.klaxman@arvika.com
Jag väntar nu med spänning.Tack på förhand.
Mvh....Lennart Maxi -77 ägare i Värmland.
Autopilot manual Raymarine Autohelm ST 1000Plus
-
carlmanner
- Erfaren medlem
Re: Autopilot manual Raymarine Autohelm ST 1000Plus
Numera ex-medlem. Tack för det som varit.
-
carlmanner
- Erfaren medlem
....Jag vet att den finns på engelska, men skulle så gärna vilja ha den på svenska.peterh skrev:Den engelska finns att hämta på raymarine ..
http://www.raymarine.com/GetFile.aspx?f ... tegoryId=3
Tack ..ha de
mvh..Lennart
Jag har den i pappersformat på svenska. Den är på 70 sidor A5 ringpärm och är från tiden då märket hette Raytheon. När jag kikar i den engelska manualen så verkar förbluffande lite ha ändrats på modellen! Om du inte får tag på den så kan jag kolla om jag får igång scannern. 35 uppslag är överkomligt att scanna in.
// Ulf
// Ulf
Tinúviel - en OC35 ketch
-
carlmanner
- Erfaren medlem
Hej Ulf.Tack för Ditt svar. Det skulle ju vara toppen ifall Du kunde scanna. Vi kanske kan vänta lite ifall jag år något annat svar. Du kan få lite betalt för besväret. Har Du ett telefonnummer, ifall jag får lov att störa Dej. Fortsatt trevlig påsk....Ulf.Ason skrev:Jag har den i pappersformat på svenska. Den är på 70 sidor A5 ringpärm och är från tiden då märket hette Raytheon. När jag kikar i den engelska manualen så verkar förbluffande lite ha ändrats på modellen! Om du inte får tag på den så kan jag kolla om jag får igång scannern. 35 uppslag är överkomligt att scanna in.
// Ulf
Mvh...Lennart
Lennart,
Ett e-post är på väg upp mot Värmlandsskogarna!
// Ulf
Ett e-post är på väg upp mot Värmlandsskogarna!
// Ulf
Tinúviel - en OC35 ketch