Desperation i vintermörkret?
Desperation i vintermörkret?
Tyder 48 inlägg i en tråd om lanternor på gummibåt på en viss mörkerbetingad leda?
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
Re: Desperation i vintermörkret?
Sannolikt visar det på en längtan till ljusare tider. Men måhända var det också ett försök att skapa diskussion, kanske vädra litet marininspirerad microanarki eller i största allmänhet snacka litet skit, inför tider som komma skall.Tomas E skrev:Tyder 48 inlägg i en tråd om lanternor på gummibåt på en viss mörkerbetingad leda?
Vad tror du
Anders S
Med tanke på inlägg nr 50 i gummibåtslanternetråden (och säkert många fler men ännu oskrivna), har du säkert rätt...Tomas E skrev:Tyder 48 inlägg i en tråd om lanternor på gummibåt på en viss mörkerbetingad leda?
En mörkerbetingad leda, på gränsen till en djup vinterdepression...
/T
Jo jag var lite smått inne på det för någon vecka sedan och Januari kan säkert vara en "tom och trög" månad efter en intensiv höst och vinter med en massa måsten...
Har ju noterat att det upprepas och svaras samma saker en hel del vilket kanske även det är ett tecken...?
Någon som varit på Båtmässan föresten, och om i så fall, är det värt besväret att gå dit..?
Har ju noterat att det upprepas och svaras samma saker en hel del vilket kanske även det är ett tecken...?
Någon som varit på Båtmässan föresten, och om i så fall, är det värt besväret att gå dit..?
Det gäller ju att hitta upprörande ämnen att friska upp sig med! Det är kul. Men det är kanske inte helt lätt att hitta nya vinklar med tanke på hur liten kärnan av forumdeltagare är. Nästan så jag tror det just nu är fler aktiva på Träbåtsakuten där jag vanligen huserar.
Båtmässan i Gbg är kul. Särskilt vip-öppningen på fredagskvällen. då hade de öl och sprit i montrarna. Såg bl a en tämligen överförfriskad säljare stå och förevisa en defibrillator... rätt mycket buskis över den scenen kan jag säga.
Mvh Niklas
Båtmässan i Gbg är kul. Särskilt vip-öppningen på fredagskvällen. då hade de öl och sprit i montrarna. Såg bl a en tämligen överförfriskad säljare stå och förevisa en defibrillator... rätt mycket buskis över den scenen kan jag säga.
Mvh Niklas
Det missade jag. Fast det var inte den typen av tillbehör jag tittade efterGrisslan skrev:Särskilt vip-öppningen på fredagskvällen. då hade de öl och sprit i montrarna. Såg bl a en tämligen överförfriskad säljare stå och förevisa en defibrillator... rätt mycket buskis över den scenen kan jag säga.
Gladde mig istället åt att Biltema kommer med SB/BB-LED lanterna, block, skotråttor mm. Bra, därför att det sätter press på båttillbehörs priserna.
Då kan man ställa sig frågan: Tyder en diskussion om en annan tråd som handlar om lanternor på en gummibåt på en viss mörkerbetingad leda?
Skämt åsido, diskussion på forumet är kul och alltid lär man sig något. Men jag kunde inte låta bli, inlägget påminner om de där underbara inläggen som dyker upp på insändarsidorna ibland, där någon klagar på att det skrivs så många insändare
Skönt!
Skämt åsido, diskussion på forumet är kul och alltid lär man sig något. Men jag kunde inte låta bli, inlägget påminner om de där underbara inläggen som dyker upp på insändarsidorna ibland, där någon klagar på att det skrivs så många insändare
Skönt!
Det är alltid lika roligt när någon kommer med något som ingen annan har tänkt på.Tommy skrev:inlägget påminner om de där underbara inläggen som dyker upp på insändarsidorna ibland, där någon klagar på att det skrivs så många insändare
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
Ja denna tråd som avses här börjar ju bli smått "pinsam". Att kunna diskutera lanternföring på en sketen gummijolle kan attrahera så många inlägg är ju bara ett bevis på total torka av andra roligara diskussionsämnen.
Kollade just nu siffrorna som säger 90 svar och 1140 visningar vilket tyder på ett superintresse av vad det än än vara månde.
Alltså det sitter några tusental här och bara väntar på att nån starter upp en ny och intressantare tråd att sätta fingrarna i !
Finns säkerligen många uppslag men jag håller nog en lite låg profil än tills jag kommer på nåt intelligent !
På återseende som sagt !
Kollade just nu siffrorna som säger 90 svar och 1140 visningar vilket tyder på ett superintresse av vad det än än vara månde.
Alltså det sitter några tusental här och bara väntar på att nån starter upp en ny och intressantare tråd att sätta fingrarna i !
Finns säkerligen många uppslag men jag håller nog en lite låg profil än tills jag kommer på nåt intelligent !
På återseende som sagt !
/Lars
VHF: SC7987
MMSID: 265578070
VHF: SC7987
MMSID: 265578070
"Finns säkerligen många uppslag men jag håller nog en lite låg profil än tills jag kommer på nåt intelligent !"
Skrev BF!!.
En reflexion är att BF!! ju kunde ha hållt låg profil i tysthet...
En annan reflexion är att det hade jag också kunnat...
MVH
Håkan
Skrev BF!!.
En reflexion är att BF!! ju kunde ha hållt låg profil i tysthet...
En annan reflexion är att det hade jag också kunnat...
MVH
Håkan
En expert i mängden
Är det bara jag som inte fattar nånting?
/T
ofattbar
/T
ofattbar
Vadå?T skrev:Är det bara jag som inte fattar nånting?
![]()
/T
ofattbar