Ingen lär ju ha missat att den svenska starbåten tog guld i Weymouth. Det här tyckte jag var ytterst trevligt och roligt, inte minst därför att Max Salminen är en riktigt duktig och ambitiös skåneseglare som jag känner väl som tidigare ledare, kappseglingsfunktionär och hjälpreda på tävlingar. Därför känner jag mig en liten, liten, liten smula delaktig, om så bara på meriten att inte så längesedan ha haft en guldolympiers matsäck med i följebåten.
En av OS höjdpunkter, alla kategorier!
Ett stort grattis till Max och Fredrik!
Re: Ett stort grattis till Max och Fredrik!
Vad är "OS" ? OperaSällskapet ??
Numera ex-medlem. Tack för det som varit.
Du kanske inte känner till tävlingssegling?peterh skrev:Vad är "OS" ? OperaSällskapet ??
Anders S
Kan man använda orden segling och tävling i samma text? Det verkar motsägelsefullt.
xyz123
Os är väl något som inte luktar gott.
Det här, gubbar, är riktigt dåligt. Skämmes, ta mig fan.
Återigen, ett varmt grattis till två duktiga seglare, där jag personligen känner den ene och därför är extra glad. Den som till äventyrs inte begriper hur stort och svårt det här är behöver inte (och kan inte) kommentera ytterligare.
Återigen, ett varmt grattis till två duktiga seglare, där jag personligen känner den ene och därför är extra glad. Den som till äventyrs inte begriper hur stort och svårt det här är behöver inte (och kan inte) kommentera ytterligare.
Anders S