Lite för spännande / nära....
Lite för spännande / nära....
Dryga 2 min in i filmen blir det lite spännande: http://www.vimeo.com/26004454
Seglar "just nu" Granhill 33 & H-båt...
Re: Lite för spännande / nära....
Först trodde jag du menade mötet med den blåa båten 2min in i filmen och tyckte att det där var väl ingenting... Men sedan fortsatte filmen...

Brrr..kalla kårar
- och sjysst att bjuda på som exempel på hur lätt hänt det kan vara.
- och sjysst att bjuda på som exempel på hur lätt hänt det kan vara.
- AndersGustafsson
- Diamantmedlem
- Kontakt:
Filmen hittade jag i en tråd på blur.se. Så här skrev han som lagt upp filmen på frågan hur det gick: Vi klarade oss på millimetern, men var rätt chockade efteråt.
/Peter P
/Peter P
Seglar "just nu" Granhill 33 & H-båt...
Goa mått ...
Lite i stil med att surfa vilt för spinnaker mitt i natten och spana efter en klockeboj (de feta stålbojarna) som plötsligt sjungande befinner sig 2 meter i lovart om båten för att sedan försvinna akterut. Det är över lika fort som det började men om man träffat en hade det nog blivit riktigt spännande
/Dan
Lite i stil med att surfa vilt för spinnaker mitt i natten och spana efter en klockeboj (de feta stålbojarna) som plötsligt sjungande befinner sig 2 meter i lovart om båten för att sedan försvinna akterut. Det är över lika fort som det började men om man träffat en hade det nog blivit riktigt spännande
/Dan
jag var med om det att vara nära en sådan boj. var på kryss och vi träffade den med läsidan, dong, dong dong... Sen var allt över (utom nångra färgrester från bojen på friborden. 
Peter
segla en Mustang, www.elvstrom-mustang.org
segla en Mustang, www.elvstrom-mustang.org